ARCHIWUM

3/18/2012

sunday sum up.

Sorry, I have no access to the Internet, Idk when I'll be back (no longer than 2 weeks, I believe). Thank You guys for visiting,

Love J.


These days were amazing, I can't say I got enough of the sun rays, because I had been at drawing classes and then I was at the mall shopping, but it is still nice to look through the window and see such a beautiful weather. Enough about weather, I found two transparent shirt and one oversize jacket. After shopping I meet my friend for lunch. Now I'm going to take long bath and finally have some time to finish "Catcher in the ray". I have to admit, I'm laughing once again as much as I red it for the first time.














I really miss my fav series, after finals I have to watch every episode once again <3




soooo true...

Which of those four characters are your favorite ?

68 comments:

  1. i love sex and the city!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  2. hey girl hey! I see you have had amazing weekend! Bisses! :*

    ReplyDelete
  3. Fantastyczne są te koszule! Różowa jest przepiękna! :)

    ReplyDelete
  4. ile cudnych koszul! sama muszę się w jakieś nowe zaopatrzyć :))

    ReplyDelete
  5. mi się słodkości szybko przejadają, więc te leżą już i leżą, a poza tym uwielbiam słodycze głównie do kawy, więc preferuję ciast(k)a, delicje i markizy ;d

    ReplyDelete
  6. Oh I love Sex and the City! Carrie is the best character I've ever seen in any movie and/or series. And I love the Pull and Bear blouse as well! The store came in my hometown a couple of weeks ago too, and I love it so much

    xoxo Sootjeelina <3

    ReplyDelete
  7. Ja znam SATC na pamieac wszytkie serie widziam juz chyab z 15 raz, genrelanie jka nie mam an co patrzec to puszczam sobie to:P

    ReplyDelete
  8. niestety, akurat te buty ze Stradivariusa nie należą do wygodnych - są strasznie niestabilne :)

    ReplyDelete
  9. Hmm ja lubię koszule, ale tylko na okazje : )

    ReplyDelete
  10. sex and the city to jeden z moich ulubionych seriali!

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne zdjecia! Piękne koszule!

    Dziekuję za odwiedzenie mojego bloga i miły komentarz. Zapraszam częsciej.

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Różowa koszula nieziemska! :)

    ReplyDelete
  13. koszulowy szau ciau :)
    ja mam tylko jedną, kupioną w zeszły piątek. ;x

    ReplyDelete
  14. Świetne koszulki, chętnie bym je przygarnęła..:)) Kołnierzyk pierwszej jest niesamowity..:))
    (zapraszam do siebie+obserwuję)

    ReplyDelete
  15. Love the pink blouse! I am following you :) I got a giveaway at my blog and would love you to enter! <3<3

    ReplyDelete
  16. nie ma to jak seks w wielkim mieście <3 uwielbiam carrie, uwielbiam!

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne koszule,podobają mi się ;)
    +dodaję do obserwowanych ;))
    Zapraszam do siebie,dopiero zaczynam ;)

    ReplyDelete
  18. Jak najbardziej polecam te cudo,niedługo recenzja ;)

    ReplyDelete
  19. dziękuję :) koszule świetne, coraz bardziej się do nich przekonuję, słodki koronkowy kołnierzyk :)

    ReplyDelete
  20. sex w wielkim mieście, mniamm :)

    ReplyDelete
  21. Great show!

    http://initialed.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo lubię to, co ostatnio się dzieje z kołnieżykami koszul. Ozdabianie ich ostrych części bardzo często nadaje koszulom wyrazu,ostrego akcentu. Sama myślałam nad tym, czy by sobie takiej nie zrobić.

    ReplyDelete
  23. łał... piękne masz te koszule :3

    ReplyDelete
  24. niezła koszulowa kolekcja:)

    ReplyDelete
  25. Fajnie wygląda :) Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  26. omg! ta koszula z Pull&Bear jest cudowna! dziś do niej wzdychałam w sklepie, ale uznałam, że 90zł to trochę sporo :/

    ReplyDelete
  27. transparentna kolekcja:D fajnie, też właśnie zaczynam gromadzić w swojej szafie :)

    obserwuję :)

    ReplyDelete
  28. Piękna jest ta koszula z P&B! :)

    ReplyDelete
  29. cześć. świetny blog! serdecznie zapraszam do mnie na www.malgorzata-m.blogspot.com ; mam nadzieję,że coś Cię u mnie zainteresuje c(;

    ReplyDelete
  30. thanks for the comment and follow you blog on google friends connect!!
    xoxo=)

    ReplyDelete
  31. Amazing blog :D We can follow eatch other? :D

    ReplyDelete
  32. really? that's sad :/ love your blog!

    xx, rebecca
    awayinparadise.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. I like your blog! I support you and follow you now (on bloglovin and google friend connect). Hope you follow back :)

    greetings
    http://www.styleundsein.de

    ReplyDelete
  34. Great post!
    I really love your blog, keep posting!
    xxx

    ReplyDelete
  35. Kurcze, ile koszuuuul! Najchętniej przygarnęłabym wszystkie, zwłaszcza tę z koronkowym kołnierzykiem! <3

    ReplyDelete
  36. oo po koszulach widze że masz cudny styl:)

    ReplyDelete
  37. Cudowne te koszule! <3 Świetny blog!

    ReplyDelete
  38. cudowne koszule i marynarka :) piękne kolorki :)

    ReplyDelete
  39. Tak długo czekałaś na mój komentarz, i oto i on! widzisz? cierpliwość się opłaca! już Ci mówiłam jak faszyn są te koszule! Śliczne, cudowne i klasyczne! Czekam na następny post z niecierpliwością! :*:*

    ReplyDelete
  40. Tak długo czekałaś na mój komentarz, który Ci obiecałam! I oto i on! Już Ci mówiłam jak świetne te koszule są. Śliczne, cudowne i wgl faszyn! Czekam na kolejne posty twoich zacnych outfitów :** :**

    ReplyDelete
  41. przepiękne kolory koszul

    zapraszam do mnie - nadchodzi konkurs!
    http://aleeexsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. koszula z Pull&Bear mogłabym Ci ukraść :)

    ReplyDelete
  43. Masz gust, koszule są cudowne, a ja mogłabym ich mieć całe tuziny!

    ReplyDelete
  44. PRZECUDOWNE ZDJĘCIA !!!!

    MEGA INTERESUJĄCY BLOG <3


    P.S ZAPRASZAMY DO NAS PO WIOSENNE NOWOŚCI :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/03/250312.html

    XOXO

    ReplyDelete
  45. I adore sex and the city too!!

    www.sweetvictim.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. piękne koszule! chyba kupię sobie jakąś, bo bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  47. cudowne koszule! ta z pull&bear z koronkowym kołnierzykiem przeurocza!

    ReplyDelete
  48. Beautiful post and great blog! Would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  49. jeeju lubie twój blog ;DD.
    a koszule super w delikatnych kolorach ;d

    ReplyDelete
  50. all the shirts are super gorgeous!!!!! :D nice post and blog and thanks for stopping by! I'm following
    Follow me :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  51. Fajny masz ten blog, ale czemu tak rzadko piszesz

    Zapraszam do mnie: http://aleeexsmile.blogspot.com/ Blog poświęcony Harremu Potterowi i mojej kolekcji, a także o magicznych autografach ♥

    ReplyDelete
  52. eeh, swietna stylizacja z poprzedniego posta. z kąd jesteś?

    ReplyDelete
  53. Hey, I just found your blog!! :)
    Such an inspiring post!!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    ReplyDelete
  54. Absolutely brilliant blog!!! Glad I found it! You're pretty amazing! Looking forward to seeing more from you! Have a great weekend!

    the-white-list.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Beautiful style and great photo darling!:)
    Simona
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. it´s a great serie!:)

    ReplyDelete
  57. ehh jak ja kocham koszule ! :)

    ReplyDelete
  58. lubie koszule :) zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  59. cudowne koszule ! zazdroszczę

    ReplyDelete
  60. you posted very good images..good content !

    Cowboy Casanova

    ReplyDelete
  61. nie masz ich zaduzo ? oddaj troche :P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    ReplyDelete

Thank you